Tuesday, May 31, 2011

Shaaaddy ~

mummy ~ awat tak kejut itin bangun ? adoi ~sian my Hubby tunggu kat skype lame-2 . sorry dear , i tak sedaa da pkol 1 lebeyh . fuyooo , memang sedap dpt tidoe kan .last night tdoe pkol 5 pagi , bangun pkol 1.45 tghari .ape nak jdy anak dara sekoq nihh !haiyayaii ~ aku tdoe late sebab betolkan blog ni lhaa , cam nak haram kan . susah gilee nak buadnyee , last-2 malas aku nak buad .dengan lapar nyee . mlm-2 makan meggi .hahahaha ~pastu baru tdoe .. lepas tu ttbe phone bebunyi ,aik ? My Sayang calling lhaa , answer lhaa kan ."oi , bangun-2 . jangan nak tdoe dah . cepad online , i nak tgok muke you baru bangun tdoe =D"hahaha~ aku hafal ayat dea , kelakaa .teros lhaa aku bangun and cari lappie satu rumah , pastu baru aku sedar , lappie aku kat sebelah katil aku jea ,yang aku cari satu rumah ni kenape ?adoi ~ ngigau ngigau !bukak lappie , nak online , skali takde line .cipap doeh , auw auw ~ sabar-2 . jup aku betolkan line ni .tbe-2 mummy suruh aku drive bwak adek aku p buang sampah .haiyooo mummy , itin baru bangun tidoq lha .
takpe , aku p lhaa masok kereta .tunggu adek aku punye lha lame , mcm nak p jumpe buah hati .padahal nak p buang sampah . grr ~da abes buang sampah semue . sambung menghadap lappie baby =Dline adeee !!! auww auww ~online teros lhaa kan .Hahahaha ~ chat ngn Kingkong <3 teros . say sorry bagai . then dahh . dea da cair . hahaha ~ senang betol nak buad dea cair . pastu webbie lha ngn dea . dea ta pakai bju . comel sekali =P k lha , nak out . byee 

ILOVEYOU shams <3