Sunday, July 31, 2011

ESUK PUASEEE

esok puasaa. 1 Ramadhan <3 tak sabarnyee. mesti nnti aku lapaa, lepastu balek rumah nak minum ajee sebab lupe. haha~ pastu mesti aku tnye Mummy "mummy, harini mummy masak ape?". nnti msti kne terajang. fuyoo bestnye. haha~ pkol 5.30 pagi jupgy Sahur, mummy masak sdap ouh kalau Bulan Puase. Hari biase taknak plak masak sdap-2. tadi aku ajak mummy pegi makan KFC buat kali terakhir, lepas tu kan, mummy marah aku sbb aku ajk time die tengah sengkek, haha~ watlek. esuk Berbuka kat KFC eah mummy. wohohoho. ak lhaa anak yang paling suke membuang duet mummy n dad. esok petang nak pegi Baza Ramadhan. nak beli roti john. pehh, sdap ouh. makan tak habes jugak nnti. lepastu nak pegi Solat Tawareh dgn kwn-2. smggu jea pegi, lepastu Lebooo. Wahaha, Syaitan pun dah tkde nnti. best betol. tade ur jht aku nti. nak study pon senang. ni tak, bukak jea almari buku, "itin~ tak payah study, dah bodoh tu bodoh jugak". Aku tak bodoh, kau yang buat aku bodoh. Errr~ Rabu ni trial. mmg SERRR lhaa, sekejup gile dah nak PMR, aku tak sedie lg ni. adoi, hampeh.

HI, PLEASE CALL ME BACK. <3